Deel deze spotlight

Coolmark lanceert nieuwe huisstijl tijdens de Installatie Vakbeurs te Hardenberg

Tekst
BeeldCoolmark BV

Op 11, 12 en 13 september as, tijdens de Installatie Vakbeurs in Hardenberg, presenteert klimaat- en koudetechniek groothandel Coolmark B.V. op stand 429 haar nieuwe logo en bijpassende huisstijl.

“Coolmark is volop in ontwikkeling. Uitdagingen als CO2-reductie en energie transitie beantwoorden wij met moderne, kwalitatieve en duurzame oplossingen,” licht commercieel directeur Alexander von Burg toe. “Dit kan alleen door continue te investeren in goede leveranciers, gekwalificeerd personeel, kennis en tools. Wij vonden het tijd worden dit ook naar buiten te tonen met een aangepaste huisstijl.”

Het turquoise en donkerblauwe logo met ijskristal en “kennis van koeling” pay-off, dat vooral appelleert aan “koude” heeft plaats gemaakt voor een eigentijds woordmerk met een verlopende Celsius teken van verschillende tinten blauw en oranje.

“Met een ruim aanbod van klimaatoplossingen en bijpassende aansluitmaterialen onder één dak, bieden wij zoveel meer dan een paar jaar geleden” legt Alexander uit. “Warmtepompen zijn in trek en de CO2 Q-ton, Hydrolution en Innova 2.0 lijn zijn slechts een paar voorbeelden van onze oplossingen. Ik nodig iedereen uit om ons nieuwe jasje te komen bewonderen in Hardenberg!”

De presentatie op de stand in Hardenberg is het startsein voor een geleidelijke invoering. Coolmark’s nieuwsbrief abonnees maakten al eerder kennis met de nieuwe stijl, de website zal later dit jaar volgen.

Gepubliceerd op6 september 2018 om 16:40