Ontdek oneindige productvariatie
Verlichting voor woningen, kantoren, winkels en horeca.
Licht is beleving. Het is een sfeermaker die van grote invloed is op hoe iemand zich in de ruimte voelt. Licht is essentieel om te kunnen werken, om te kunnen ontspannen, om te kunnen leven, of om veilig het pand te verlaten. De groeiende vraag naar specifieke verlichting of verlichtingseffecten, in combinatie met een steeds sneller veranderende techniek en een steeds striktere regelgeving, maakt verlichtingsprojecten vaak complex. In diverse normen en wetten worden exacte eisen aan verlichting gesteld. Over thema’s als duurzaamheid en energiebesparing worden beslissingen genomen op basis van harde cijfers. De biologische en psychologische effecten van licht op de mens (“Human Centric Lighting”) zijn steeds meer bekend.
SLV Nederland combineert een assortiment van meer dan 3500 verlichtingsproducten met jarenlange kennis van- en ervaring met led technologie. De medewerkers dragen bij aan complete ontzorging: ondersteuning en advies bij de toepassing verlichting.
SLV is onder andere bekend van de "BIG WHITE"-catalogus, waarin een oneindige productvariatie wordt gepresenteerd, samen met nuttige informatie en inspirerende foto's. Het uitgebreide assortiment wordt gecombineerd met kennis en ervaring op het gebied van verlichting, lichtplannen, lichtadviezen, led technologie en duurzame verlichting.
SLV Nederland heeft vaardige lichtexperts in dienst, die klanten begeleiden in de projectmatige toepassing van verlichting. Zij kunnen een lichtberekening maken, specifieke producten en de plaatsing in een ruimte adviseren, maar ook 3D visualisaties van de verlichting maken of een besparingsberekening (terugverdientijd bij vervanging door LED) voor bijvoorbeeld renovatieprojecten maken.
SLV denkt op lange termijn, met toekomstbestendige oplossingen van topkwaliteit. SLV werkt als betrouwbare partner van productkeuze tot het gebruik. SLV levert 98% van haar uitgebreide assortiment uit voorraad, met een prettige prijs-kwaliteit verhouding.